vi drömde oss bort ett slag...

Medans vintern håller oss i ett hårt grepp här så har jag och älsklingen passat på attdrömma oss bort ett slag. Jag gillar verkligen vintern och åker ju gärna på skidsemester och så, och det gör väl mannen min med.

Men nu blev vi nog båda sugna på något annat.

Indien kanske, ja varför inte. Men det dröjer nog ett tag till vi har råd med det.

Men omöjligt är det absolut inte.

Sedan satt jag här och läste lite i Turisföreningens årsbok och läste omtågluff.

Å vad jag vill göra det. Kanske Paris, Barcelona och Argarvekusten eller något sång. Ganska billigt och barn under fyra reser gratis. Toppen ju.

Så just nu är planen att spara ihop ett gäng pengar så verkar det som att detta är vårar mål, till nästa sommar dock. Så det kanske hinner att ändra sig. Men det är ju mycket lättare att spara till något om man har ett konkret mål än att bara spara liksom.

I sommar blir det nog att bara mysa runt här hemma, hoppas att det kanske kan bli ett besök på Way out West

 

 

Älsklingen på skidsemestern 08 tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0