Trötta

Å det var så underbart på  babysimmet. Vi hade jättekul och jätte mysigt.

Plaskade ju mest runt såhär första gången och provade på lite olika

sätt att hålla bebisen på. Mejja plaskade och pratade och en och annan

kallsup blev det med.

 

Sedan blev det en sväng in till stan med älsklingen för inköp av USB-minne.

Blev lite mat med. Mejja sov typ hela tiden, det tar på krafterna att simma.

Väl hemma slog tröttheten till mot mig med, men då var ju inte Mejja trött

längre så klart. Men efter lite middag så fick även jag sova lite och Mejja

somnade med mig också. Jag märkte knappt att älsklingen åkte för att träna och

märkte nog inte alls att han kom hem.

 

Detta har ju då resulterat i att jag inte kan sova nu


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Sv: Haha ja, fy om man hade tryckt in det igen efter allt det man gått igenom! ;) Ja, ni får väl komma och hälsa på när ni orkar och är friska. :)

2011-01-14 @ 23:07:31
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0