Sova? ska ju upp tidigt ju

Varför ska jag alltid vara uppe så sent för? I morgon ska ju jag upp tidigt.

På schemat i morgon står bilfix. Jag måste byta lampa igen, fylla på spolarvätska

och få gjort en service. Sedan måste bromsarna fixas med eftersom att ena bromsen

ligger på. Vilket tydligen orsakat att ena fälgen blivit förstörd, det är ju skit också.

Det har liksom sålt gnistror om bromsen så har det "skvätt" på fälgen så att den

blivit blästrad typ. Så nu är den helt missfärgad.

Men ska kolla med pappa om det inte går att beställa bara en likadan fälg, för i så fall

kan ju han fixa det. Han jobbar ju med det…

 

Igår var det info om babysimmet som vi börjar på på onsdag. Det ska bli så

spännande och kul och jag ser verkligen fram emot det. Så på onsdag gäller det.

 

Idag har vi vart på BVC på föräldragrupp och det var trevligt. Vi pratade

mest om allt möjligt och fikande lite.

Och i morgon är det dags för BVC besök på eftermiddagen igen, men då för

att väga och mäta Mejjisen.

 

Nu är det dags att sova tror jag bestämt, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0