Julgransplundring...

Japp, då åkte granen ut idag. Jag har ju glömt att vattna den

så den har ju barrat en hel del kan jag lova. Men nu har jag och Thelma

plundrat och kastat ut den. Pepparkakorna som hängde i var Thelma glad

att äntligen få sätta i sig. Dom har ju hängt där och läskat henne ända sedan dagen innan julafton.

Mejja ligger i sitt babygym och har fult upp så jag tänkte passsa på att städa lite här medan hon är nöjd. Fast det verkar skita sig redan nu.

Hon vänder sig hela tiden när hon ligger på golvet och först blir hon irriterad för att armen är i vägen så att hon inte kommer runt ordentligt.

Och sedan när hon väl ligger på mage så blir hon snart irriterad för att hon inte vill ligga på mage.

ne nu var det amningsdags….


Kommentarer
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Dom säger att tiden går fort :)

Imorn blir Joline redan en vecka . . Underbart :)

2011-01-02 @ 20:24:42
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Dom säger att tiden går fort :)

Imorn blir Joline redan en vecka . . Underbart :)

2011-01-02 @ 20:25:09
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0