Fredag...

Men vad gör det för skillnad när man ändå är "ledig" varje dag.
Det senaste dygnet har vart lite tokigt här hemma. Kl 02 i natt vaknade Mejja
och var helt enkelt inte nöjd. Kl 04,30 somnade hon om igen, då var jag väldigt trött och en smula irriterad.
Sedan ringde klockan vid 07 eftersom jag lovat att skjutsa syrran till skolan.
Sedan fick jag åka hem och sova igen. När jag kom hem låg Mejja i sin pappas famn, hon hade vart lite ledsen.
Eller väldigt ledsen egentligen, eftersom hon rullat ur sängen och ramlat i golvet.
Men det hade gått bra i alla fall. Men snacka om att jag fick dåligt samvete som hade lagt henne för nära kanten.
Senare var det dags för en kaffe hos Mejjas farbror och då skulle ju så klart
Mejja vifta till en kaffe kopp och fick ljummet kaffe över sig. Men som tur var så var det verkligen
ljummet och nästan svalt, men hon blev lite ledsen ändå. Kanske var lite obehagligt.
Men hur som helst så har hon haft ett ganska tufft dygn vår lilla Mejjis.
Annars har det vart en fin dag. Lugn och skön.
(Det som inte dödar det härdar brukar man ju säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0