Stokke stolen inköpt

Vilken härlig helg vi har haft det. I lördags var jag och tjejerna nere hos mina föräldrar och bara slappade.

Och det var väl typ allt vi gjorde i lördags.

 

I går startade ganska så segt. Kl 07 ville dock Mejja stiga upp så det fick vi ju göra.

Men efter att hon hägrat runt en timme eller så, så somnade vi om en stund på soffan.

 

När vi vaknat och inte gjort nått en stund så blev jag lite uttråkad och bestämde mig för

att det var dags att ta itu med att ordna en matstol till Mejja.

Sagt och gjort, ringde jag på den första annonsen som dök upp på Blocket.se

och vi bestämde att jag skulle komma och hämta den med en gång.

En bit utanför Värnamo, 2 timmar hemifrån fanns den.

Så jag och Mejja åkte. Med oss hem fick vi en Stokke-stol en IKEA barnmatstol och en dyna

till Stokke stolen.

IKEA stolen tänkte jag att vi kunde ställa hemma hos Mejjas mormor och morfar.

Kab ju vara smidigt att ha en där när man är där.

Hemma hos hennes farfar finns ju det redan en barnstol.

 

Men nu tänkte jag att jag skulle måla om stolen för jag skulle ju vilja ha den i ljusrosa. Så dagens projekt

blir att kolla lite färg och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0