Sova sova sova

I dag har vi vart trötta här hemma. Först så blev det en förmiddags tupplur och sedan en vid lunch med.

Men oj va skönt det var att få sova lite.

I natt så vaknade inte Mejja en endaste gång så det var skönt, eller hon vaknade inte och panikskrek i alla fall.

 

Städat har vi fått gjort lite med och i morgon får jag nog göra ett ordentligt röj

här hemma. Solen har skinit i dag och det resulterade i att jag såg hur dammigt vi har det här hemma.

Var endaste lite fläck och var endaste hundhår syns ju då.

 

Babysimmet hoppade vi över idag och hoppas att vi kanske kan ta igen det på söndag så

är vi liksom i "fas" med gruppen till på onsdag.

Hur som helst så är vi på väg att bli helt bra nu. Mejjas hosta är mycket bättre och hon är mer sitt vanliga jag nu.

Tjatar och "blåser bubblor".

Dock har jag åkt på en liten ögoninflamatio/vagel i ögat och det är skit irriterande.

Men det går väl över det med.

 

Nu blir det lite slapp i soffan med en opp te innan det är dags att gå och lägga mig


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Ne, vi fick inte ståbrädan, vi fick pengarna tillbaks tillslut och då fick jag åka och köpa en i Göteborg istället.

2011-02-10 @ 10:36:18
URL: http://yohannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0