Kameran borta

Som vanligt i det Runesonska hemmet är det lite av ett ordnat kaos.
Fast just nu så är det inte ens ordning i kaoset, vilket har resulterat i
att jag inte kan hitta kameran. Och jag kan absolut inte komma ihåg vart jag
hade den sist eller vart jag lagt den.
Men kan säga att jag är lite lätt snurrig i skallen, har den där amningsförvirringen lagt sig efter sexmånader eller???
Eller är det så att jag kan ha blivit lite snurrig av att hela tiden jaga efter en Mejja som tar sig fram
över allt. Vilket då resulterar i att jag hela tiden får kolla efter vad hon har i munnen och vad det var
hon slog huvudet i.
För hela tiden hittar hon något att stoppa i munnen som inte borde vara där. Fattar inte hur hon hittar det för jag tycker att jag hela tiden plockar undan saker som små barn inte ska komma åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0