Kaffe på kvällen=dålig idé

Här är allt lite sådär upp och ner och rutinerna är typ borta skulle man kunna säga.

 

Förkylningen vill ju inte släppa taget om lilla Mejja och det börjar att ta på krafterna nu. Idag har vi vart väldigt trötta, mest jag kanske.

För tredje naten i rad typ så vaknade Mejja kl 03.20 och ville inte fortsätta att sova så det var bara att gå upp.

De andra morgnarna så har hon skrikit och gnällt i typ en halv timme innan hon somnat om.

Men inte i morse. I en och en halv timme var hon vaken, hon låg här i sitt babygym och var ganska så nöjd, men att ligga hos mig i sängen och sova var icke bra.

Så här satt jag på soffan och kollade fejjan.

 

Hon skulle vaccinerats i dag men eftersom hon fortfarande är förkyld och inte riktigt sitt vanliga glada jag så sköt vi upp det till nästa vecka. Och babysimmet i morgon hoppar vi nog också över. Känns bättre att vänta ut förkylningen och ta nya tag nästa vecka.

 

Det blev en sen kaffe här i kväll så jag är pigg som bara den nu, borde väl egentligen sova. Men vi får helt enkelt hoppas att det blir en bättre natt i natt så att vi får sova ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0