Underbara?? tisdag

Jo det känns fint med tisdag faktiskt. Dags att jobba idag och nu känns det som att det skulle kunna bli lite fart på jobbet. Det har ju äntligen kommit lite snö.

Mejjas lilla lekhörna blev av. Fått dit en grön ryamatta och lite mysiga kuddar. Nu fattas det bara en liten hylla. Ich den gamla hyllan ska nog tas bort.

Hursomhelst så är det härligt ned lite snö. Lite ljusare ute och en viss tystnad också. Lite julkänsla kanske kan infinna sig också. Så idag får jag banne mig köpa lampor till julstjärnorna.

Och Thelma kommer bli superglad när hon får se snön ute. Men just nu ligger den sömntutan och sover.

Ne nu ska jag göra mig klar för jobbet och väcka resten av familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0