What???

Ja det kan man ju undra, vart har lilla jag hålt hus??? Det va ju ett tag sedan senast. Men det har ju vart sommar och jag känner att jag haft lite annat att göra. Har typ vart i stugan, Mariestad och Helsingborg/Höganäs. Myst med tjejerna och med mannen när den vart ledig. Har ju vart tvungen att passa på eftersom jag bara är ledig nästa vecka med. Sen börjar jag att jobba igen. Jag har ju redan börjat jobba lite helger med. Så hjärtat är det inte så mycket man träffar nu tyvärr. För när han är ledig om helgen så jobbar jag. Och när jag är ledig på veckorna så jobbar han. Och snart blir det ju ännu värre när jag börjar jobba helt å hållet. Men mysigt är det ju att han och M får lite egentid med varandra på helgerna så det är ju lite positivt iallafall. Helt otroligt är det med att lillskruttan om mindre än en månad fyller ett år. Ofattbart faktiskt, men kul med. Det är ju lite mer liv i luckan nu, om man säger så. Oj blev ett ganska långt och babbligt inlägg, men men. I'm back, so see you soon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0