Jag dricker väl det där förbannade kaffet då...

...skulle ju bara ladda kaffekokaren till i morgon. Men så råkade jag slå på kaffebryggaren. Men jag kanske kan behöva lite ändå eftersom att jag tvättar. Blev ju lite knasigt eftersom grannen trodde det var han som hade tvätt tid. Så när han kom för att tvätta så tog han ut min tvätt och stoppade i sin. Efter att han gjort det så kollade han på tidtavlan och såg att det i te alla var så. Men det gör inte så mycket. Mejja hade ändå bestämt sig för att inte sova. Så när hon väl somnat och jag kommit till tvättstugan så var hans tvätt klar så jag kunde fortsätta. Men ett par timmar till får väl jag passa tvätten så lite kafé kanske jag behöver. Tur då att jag är ledig i två dagar så jag kan slappa lite när det blir en så sen kväll. Fast i morgon så är det ju såklart dags att fika med mammor och barn från föräldragruppen. Blir trevligt att träffa dom igen för det var ett tag sedan nu.. Oj oj vilket babbel det blev nu då, men hur som. Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0