Påskhelg

Vilken härlig påskhelg vi haft alltså. Fast jag måste erkänna att jag saknat mamma

och pappa och mina syskon lite grann. De har ju vart bortresta allihopa.

Men då är det ju bra att man har en "egen" familj.

 

Under denna helgen så har jag träffat farmor och min "faster" väldigt mycket.

Och min farbror med för den delen.

 

Men farmor och "faster" mer än vad jag brukar träffa dom.

Väldigt trevligt.

Vart hemma hos farmor ett par gånger och hälsat på lite släkt som vart på besök.

Och så har kära kusin Mickan vart och hälsat på.

Hon erbjöd mig en gratis massage eftersom hon går en snabbkurs för att bli massör, så det

tackade ju jag jag till.

Dock så gick det väl sådär eftersom Mejja inte var sådär nöjd just för stunden.

Men Mickan var ju superbra såklart.

 

Sedan har vi vart hos svärfar´n och fått lite mat i oss både fredag och lördag.

 

Igår och idag var vi i stugan och hjälpte min farmor att få veck två stubbar och en betongklump

som hon ville bli av med.

Och vi var alla nöjda med insatsen och resultatet.

 

Och idag har vi ju fått se på Johanna och Claes lilla Rebecka.

Ett riktigt litet underverk.

 

Nu ska jag fortsätta att titta på Mamma Mia…

 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0