Torsdag??

Ja det är väl torsdag idag. Man kan säga att jag blir lite lätt förvirrad av att gå hemma.
Har noll koll på vilken veckodag, vilken tid på dygnet det är och vilket datum det är.
Men det är ändå skönt att vara hemma, mammaledig. Snosa på lillskrutten och gosa med mina tjejer.
Ta en promenad tycker ju inte tjejerna är fel, Mejja sussar skönt i vagnen och Thelma får springa av sig
och jaga fallna höstlöv på backan,. Mycket kul tycker hon, men nu börjar det bli lite väl tråkigt höstväder ute.
Kallt och blåsigt värre.
Igår anmälde jag min och Mejja till babysim som börjar i januari, det ska bli jättekul.
På Kaskad blir det, och den (kan man kalla det tropisk?) värmen som är där inne passar ju bra mitt i vintern.
Kikar runt lite på badbyxor till skrutten, känns som att det kanske inte är så lätt att hitta det mitt i höstrusket.
Kanske blir ett par från Polarn o Pyret med deras klassiska färger och ränder?
simbutiken.se har ju fina badbyxor med, så jag får nog kika runt lite till.
Så bråttom är det ju inte, är ju två månader kvar tills vi ska ha dom.
BADBYXOR BABY

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-29 @ 08:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0