The American

Kollade på Så mycket bättre. Petters tolkning var bäst, Septembers var också mycket bra.
Sedan gick vi över på film, The American blev det.
Mycket bra var den så långt som vi såg, för till vår stora besvikelse
så laddades inte hela filmen ner. Undra hur faan det blev så.
Lilllskruttan ligger här på soffan och sover, medans Storskrutten och Thelmisen har
begett sig in till sängen. Och här sitter jag. Men det r ingen idé att packa ner
sig i sängen nu för om en stund vaknar Mejja och det
är dags för mig att langa fram mjölken. Så det blir att kika lite på tv.
På tal om annat: Syrran är i London och när de kom fram till hotellet igår kväll
så fick man inte bo där om man är under arton utan förälders tillstånd, eller nått sånt.
Syrran är 17 för övrigt.
Och som den supersyster jag är fick ju jag såklart rädda henne.
Jag fick skicka ett mail till hotellet och förklara att jag var hennes mamma (mrs Runeson)
och att det var helt ok att hon bodde på deras hotel, och det funkade. Hahaha
Ja jag kan ju tillägga att det var ett mycket formellt mail, och antagligen ett gäng stavfel.
Det är ju inte var dag man skriver på engelska, och att prata är ju en helt annan sak, då behöver
man ju inte bry sig om hur det stavas.
Men men, jag är säker på att de fick sig en rejäl garvis. Men det bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0