Vintervit

Vilken dag alltså, ingen ordning alls.

Sitter i soffan nu, nästan precis hemkommen.

 

Jag gick upp alldeles för sent idag, tror klockan var halv ett.

Sedan va det bara att samla ihop familjen och göra oordning

oss för att åka till verkstan. Morfar och pappa hjälptes åt att

byta på en lastbil+släp. Mejja sov hela tiden så jag gick mest runt

och sopade lite här och var. Så nu är vi hemma.

 

Tänkte att jag skulle ta mig ett bad med Mejja och sedan åka ner en sväng till

mormor och morfar. Moster har ju köpt en present till Mejja

i London, och den är vi ju nyfikna på.

 

Thelma skulle behöva sig en dusch idag också för det syns inte att

hon duschades igår. Men det struntar vi i.

Så fort som hon torkat lite går det ju

att borsta bort det lösa gruset och dammet.

 

I Morgon blir det en tidig morgon, ska till KSK och servera fika

till tipspromenadare. Och sedan blir det att samla ihop familjen för

att åka direkt till verkstan. Men i morgon blir det fakturering och inte

sopning. Så har du vart i Bollebygd och bytt däck utan att casha

så kan du ju vänta dig en räkning på posten på onsdag, hahah.

 

Får nog stanna någon stans på vägen till mormor och morfar

och köpa Marabous nya choklad Vintervit.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0