Privatliv??

Idag blev en lugn dag, körde bara lite ärenden åt morfar.

Körde syrran till skolan i morse också.

 

Igår var vi på BVC-läkarbesök, vanlig rutinkontroll bara.

Vikten och längden hade ökat och hjärtat och lungorna lät

bra så det var inga konstigheter.

Nästa gång är det dags för vaccination.

Vi var på Individ och familjeomsorgen och skrev på papperna

om faderskapet också.

Det var lite märkligt, först frågade hon mig ett par frågor i enrum

och sedan frågade hon Rickard ett par frågor i enrum.

Hur länge vi vart ihop och om vi hade haft sex under en viss period som dom hade räknat ut var tiden då Mejja hade blivit till.

Men herregud, det kändes ju lite märkligt att svara på till en främmande person.

Och hur som helst så vet väl vi hur vi har det med den saken, annars hade vi väl inte suttit där ihop. Men ja ja, jag antar att hon bara gjorde sitt jobb.

 

I morgon är en ny dag, och nya ärenden ska göras åt morfar.

I morgon ska jag besiktiga hans bilar var det tänkt.

Sedan är det dags för återträff med föräldragruppen på eftermiddagen,

det blir kul att träffa alla med sina bebisar. Jag har ju träffat nästan alla redan,

men det kan ju bli kul att träffa alla samtidigt. Kanske några pappor med.

 

Ne nu är det väl dags att gå och lägga sig, ska ju upp tidigt

i morgon och köra syrran till skolan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, så frågar dom alla, för att vara helt säkra på faderskapet! Kram

2010-11-19 @ 19:12:58
URL: http://metrobloggen.se/smuliz8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0