JAG VANN

JAG VANN EN TÄVLING.

Jag deltog i en tävling om en barmössa på en blogg, och vann.

Det händer ju aldrig mig så nu är jag jätte glad.

 

Det var ett tag sedan man knappade ner nått här ja.

Men det har inte hänt så mycket i vårt liv.

Var på Ge-Kås i torsdags och shoppade loss lite.

Lite bodysar till Mejjisen och ett par julstjärnor. Mitt första

julpynt för övrigt. Sen har det väl mest vart lugnt och skönt.

 

I fredags körde jag bror min till UNF-diskot, för mellanstadiet.

Han är bara för rolig han alltså.

Jag vet nu allt om vart killen respektive tjejen ska hålla händerna

när man dansar tryckare. Jag vet också hur man dansar schuffel

och att man kan bli medlem i Kartellen, bara man frågar någon som redan är medlem i Kartellen. Brorsan bara älskar Kartellen meddelade han

och hans klasskompis kan allt om Kartellen. Så dom brukar snacka

Kartellen i skolan. Maskinen, Jacko och Snook e bra också, tycker han.

Kanske ska tillägga för dom som inte vet att brorsan bara är tio år.

Men alla var ju tydligen välkomna  i Kartellen hahahah.

Söter e han i alla fall.

 

Idag vart det en fika med Johanna, Gabriella och Ewe.

Trevligt var det, sedan bar det av hem till mamma för att

låna tvättmaskinen. Köpte också en ny napp till nappflaskan.

Provade den lite idag men hon verkar inte vara så noga med

att äta ur nappflaska, men det blir hårdträning hela veckan

så att jag kanske kan få följa med på julbordet på lördag.

Sedan köpte vi lite alvedon och näsdroppar till Mejjisen med.

Hon ska vaccineras nästa vecka och då kan det vara bra med

lite alvdon. Näsdropparna är helt enkelt bara för att lösa upp det som

sitter i näsan på henne och inte vill komma ut.

 

Dags att sova tror jag bestämt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0