Heartbreak Hotel

Vart en lugn dag idag, med en alldeles underbar sovmorgon.
Rickard gick upp med Mejja och jag fick ligga kvar i sängen till
halv ett, gudars vad skönt det var. Kaffet var färdigbryggt när jag kom upp
med. Sedan var det bara slapp i soffan.
Åkte en sväng förbi Mejjas farbror och C och hennes syster skulle ut på
party, så dom åkte med till byn.
Sedan var det dags att hämta brorsan som jag lovat att sova över
hos oss. Och så blev det en sväng förbi affären för att handla lite
lördagsgott. Tacos, popcorn och chips, julmust med såklart.'
Så mycket bättre har vi kollat på, och det är ju så mycket bättre också.
De nya versionerna på låtarna är ofta bättre än de gamla.
Kanske för att de gamla är helt sönderspelade.
Nu ska jag se klart på Heartbreak Hotel.
Älska Helena Bergström, hon e ju bara dunder underbar.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0