Babygym = glad

Härlig morgon idag med, pappa vaknade till att Mejja låg i sängen

och skrattade för sig själv. Pappa gick upp med Mejja och satte på kaffe och jag fick ligga kvar och dra mig. Surplade i mig en kopp kaffe och passade på att ta en dusch medan Mejja låg nöjd i babygymet.

 

Nu blir det lite mer kaffe och kanske lite städning, Mejja är ju

fortfarande nöjd i sitt babygym.

 

Måste ut en promenad med innan jag ska hämta sis på Landvetter.

 

Sen finns det ju massa annat jag känner för att göra nu med.

Har en spegel som jag började måla om för typ två år sen, sen

tog färgen slut. Men i natt kom jag på att jag vill ha den i en annan

färg. Så det tänkte jag få gjort snart med så att vi kan hänga upp den någon gång.

Också måste vi snart en sväng till IKEA, har snart fått ihop en redig

lista på vad som ska inhandlas.

Ska köpa ramar så att jag kan hänga upp planscherna jag fick av min farmor

för typ fyra år sedan. Och en ny bokhylla ska införskaffas med.

Sen var det en massa saker som jag kände att jag behövde, när jag satt här sömnlös i natt. Men de kommer jag inte ihåg nu, typiskt.

 

Nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0