Tröttast

 

Sitter och lyssna lite på klipp från Så mycket bättre.

September och Petter gör så sjukt bra tolkningar av de andras

musik så det är knappt klokt.

 

För övrigt har det inte hänt något märkvärdigt idag.

Körde älsklingen till jobbet, sedan åkte jag hem och drack lite kaffe och hämta Thelma, sedan en sväng förbi Skene innan jag drog upp till

Bollebygd. Pillade med lite papper och så, sedan fick jag åka till Borås för att

möta upp en gubbe från skens som hade med sig ett däck till mig

som jag skulle köra till strax utanför Ulricehamn.

Pappa hade en kund som kört sönder ett däck där.

Sedan bar det av tillbaka till Bollebygd, tog en snabb lunch.

Sedan blev det lite mer papperspill, sedan var det dags att möta upp

älsklingen i Bollebygd för att åka hemåt.

Bara en sväng förbi Skene för att lämna ev lite papper på verkstan där och sedan

en snabb handling på MM.

Så det var denna dan, och det händer ju emellanåt att jag agerar

ambulerande däckleverantör. Men det är så tråkigt att bara sitta

där i bilen helt ensam utan att ha någon att prata med.

 

Men i morgon blir det lugnt. Vi ska bara till BVC på rutinläkarbesök.

Sedan ska vill till kommunen och skriva på det där pappret om att

Rickard är pappan till Mejja. Nu kom jag inte på vad det heter.

 

Nu blir det nog att glo på TV:n.

 

3:52September - Vem ska jag tro på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0