Vallabod i vårt kök...

....ja det blev det en för en stund.
Efter en härlig promenad i snön så blev det lite hund bus
i "trädgården" med. Roligt värre tyckte Thelma.
Sedan blev det att plocka fram skidorna för en lite rengöring, för i morgon blir det skidåkning.
Jag har ju tyvärr inte riktigt rätt grejer hemma. Men jag har i alla fall tagit bort den gamla fästvallan.
Och blir det inget bra så får jag lämna skidorna till min farbror som man väl kan kalla lite av en expert på området.
Då fixar han det ordentligt, med riktiga grejer. Också blir inget förstört heller.
Funderar egentligen på att dra en sväng nu kanske, Mejja är ju på gott humör och klocka är inte så mycket ännu.
Nu är det ju längdskidor på TV:n med så då blir man ju extra sugen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0