Nej fan, jag säljer mina ägg

I Kalifornien tror jag det var,kan man sälja sina ägg. Man kan få

från 3500 till 10000 dollar för det. Per gång man lämnar ägg

alltså.

 

Alltså detta är ju helt sjukt. Provrörsbefruktning är ju

jätte bra om man inte kan bli gravid på vanlig väg.

Men att använda det till att välja kön och rensa bort

sådana gener som man inte önskar föra vidare till nästa generation

låter helt sinnesrubbat ju. Dom kollar liksom i genom embryot

och kollar vad det är för kön och om det bär på några sjukdomar.

 

Hhmm jag blir mållös



Kommentarer
Postat av: Sara

Hmmm, det blir jag med, Vart är världen på väg egentligen? Framåt med stormsteg..

Hoppas din dag blir bra Jenny med lilla Mejja! Vi får ta och hälsa på er någon dag nu snart! KRAM

2010-12-13 @ 08:40:09
URL: http://metrobloggen.se/smuliz8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0