lunchträff

Hemma igen. Har vart hos farmor och käkat lite lunch

och hört hur hon hade det på vävkursen.

Sedan var jag förbi jobbet en sväng, betalade till

S och Bs julklapp. Julbord på lördag ju, Ska bli trevligt att träffa

alla jobbarkompisar igen.

Min farbror undrade idag om jag ville följa med dom på fredag på

julbord, men det får räcka med det på lördag.

Julbord med tio medelålders män kan kvitta, fast det är bra ös i dom.

 

Nu ska jag mysa med mina tjejer, se om Mejja vill sova lite kanske.

Så ska jag försöka städa lite.


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Jo, men sist jag gjorde det så ringde dom aldrig upp. Så vågade inte pröva denna gången (får väl skylla mig själv som skjutit på det så länge).. Men nästa gång när det inte är lika akut ska jag pröva det igen :)

2010-12-02 @ 19:20:06
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0