Bullbak och glad bebis

Idag har jag fått ganska mycket gjort. Började dagen med att köra älsklingen till jobbet. Sedan sova lite till, vilket Mejja förstås inte ville.

Hon tyckte att vi kunde prata lite med varandra. Men tillslut så somnade vi om. Morgonkaffe och morgonmys med tjejerna.

När sedan Mejja sov middag passade jag och Thelma på att gå ut och skotta lite snö och busa i snön.

Sedan blev det en sen lunch och lite bullbak, Mejja låg i sitt babygym och

pratade i vanlig ordning medan jag bakade bullarna.

Sedan var det dags att hämta älsklingen och sen blev det bara slapp

framför TV:n.

 

Nu sitter jag här ensam kan man säga. Resten av familjen sover.

Mejja ligger i sin säng, får se hur länge det varar i natt, Rickard ligger

och snarkar på soffan och Thelma ligger utsträckt på golvet framför soffa



Kommentarer
Postat av: Johanna

Den är på Ängsvägen. Vilken gata bor ni på?

2010-12-10 @ 11:34:46
URL: http://yohannnag.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter som en toppen dag:) Kram

2010-12-10 @ 13:00:38
URL: http://metrobloggen.se/smuliz8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0