Bilen på upptining

oj oj oj, dålig på att uppdatera är jag.
Men jag skyller på att jag har haft annat att göra.

Nu sitter jag på pappas verkstad och dricker kaffe. Lite småkusligt är det att
sitta här helt själv medan det fortfarande är mörkt ute.
Eller helt själv är jag inte, Mejja sover och det verkar som att Thelma gör det med.
Men Thelma är ingen vidare vakthund ändå, hahah.

Här på verksta'n är det stängt idag för pappa är i Branäs och Simon är sjuk.
Kom hit igår för att byta lampa på bilen och köra in den i hallen så att den fick tina lite 
men blev kvar en stund.
För det var ju meningen att det skulle vara öppet som vanligt, men så blev det inte då.
Men det finns ju alltid lite papper att ta hand om. Och eftersom Rickard skulle till Göteborg
och jobba idag så blev det en sväng hit idag med.
Och idag blir det fortsatt pappershantering. Nu väntar jag bara på att pappa ska vakna
och slå mig en signal så att han kan hjälpa mig lite över telefonen.

Nu ska jag fortsätta sippa på mitt kaffe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0